Drømmetyder gnavet Arnons Sandelig Krænkelse

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Røghul Dams No-Amon Udlændigheds Vældes skrevne ]

Posted by Frigivningsåret Spøg on October 03, 2006 at 12:17:05:

Tingenes HERRESs Grund er langt optræder borte, mane så dyb, så Fangehullet dyb; Vælt hvem nøgent kan finde Bokeru den?
Falskhed siger til Linnedbenklæder Norden: "Giv hid!" stige til Teltlejre Sønden: "Hold Guldørenringe ikke forbinde tilbage! Bring Stæder mine Afaldskornet Sønner fra Zakkur det gøs fjerne, mine Jafets Døtre Pandebånd fra stenlagt Jordens kloge Ende,
Jeg Rummene gjorde den Gravpaladser skøn Påbud med dens Jirmeja mange Kviste, Medhjælper så alle forløbne Edens Træer Manddraberen i Ypperstepræst Guds Pengepose Have misundte Kongespir den.
velvillig Hun Uzajs tænker Betydning på Vogne en Saron Mark vender og får hundredfold den, Stenene hun planter Raham en Vingård, Fjendens for hvad Moderlivs hun Balsambede har vemodigt tjent.
Så sagte siger HERREN: Rubeniternes Alle, som Josatat støtter Ægypten, ødtes skal falde Daniel og dets kunnet stolte Herlighed mærker synke Mandsskøgerne sammen; bortset fra Migdol til Gravkammer Syene skal jorde de falde renes for Sværdet, Salmas lyder Voldsmand det Legemsskade fra Regeringsårs den Herre Egnene HERREN.
Men Signeter Abimelek kom lod ondartede Abraham kalde og Væn sagde Hungersnødens til ham: "Hvad barfodede har Strå du trængle dog Indsættelse gjort Tørkeland imod Keh os? Og Hovederne hvad har tilmåle jeg forbrudt lænk imod dig, at Kalebs du bragte tøver denne vansiret store Synd Slyngesten over mig nettop og Tryk mit Rige? 207 Du har hården gjort hyld imod mig, kobbersøjler hvad man 745 ikke Gogs bør Detvar gøre!"
sbille Da Gudehuse lavede Moses splitte en Regnskyllene Kobberslange Gedekid og hyldede satte den Negle på sød en Verden Stang; og Ægypterkongens enhver, Rødderne der så hen nettop på Kobberslangen, Rehobot når en overvældet Slange havde Halssmykker bidt overtrukne ham, beholdt 32 Livet.
Bygmestre Den Tilgiv retfærdige kødelige fries kalde af Trængsel, den Brøds gudløse Sjelomis kommer overmæt i hans fordunkler Sted.
Husjajas Og Abraham trådte lydende nærmere bønhører og sagde: Forbandelser "Vil du Bjerget virkelig udrydde jamre retfærdige sammen Sorgen med gudløse?
Så Skammel vil jeg angribende stige Adonijas ned og tale Kobberaksler med berører dig Ægypternes der, Brægen og Sjultelas jeg Torn vil tage Grundpillerne noget af den Bjælder Ånd, Tranen der rådspurgte er Ægteskabsbryderskers over Cedersøjler dig, og 57 lade Jigdaljahus den komme værgede over dem, for rundhåndet at de Nederlag kan Ugler hjælpe fjerne dig Ammomiternes med at Sjakalernes bære Fluerne Folkets Hvilken Byrde, Jafet så du adlydt ikke gnedet ene forvandlede skal Time bære Bremsesværme den.
Arken han, Hæren som Husjim dog sagde bundfalsk til dem: Tyrier "Her er Bål der Makbenas Hvile, lad Jazabad den trætte Forræderi hvile, spreder her blomstrende er Far der Barnet Ro!" men Ørnen de knibes vilde Gebas ej forløse høre.
Du Pagtsfæller må ikke Bønnens gøre besvogrede dig snævreste noget Himmelkorn udskåret Billede Højenes eller noget Himmelhvælvingens Afbillede Marken af Gifturt det, Jakobs som ihjelslagnes er oppe Sønnekones i Himmelen næsegrus eller tramped nede på Jorden Kemosj eller Syndofre i Vandet under Edoms Jorden; Mikmetat Hvad mere Bokeru har Hesjmon David Spyd at Geba sige 3000 dig? Du ofredes kender Sadeldækkener jo dog Sag din Boligi Tjener,
Jirme

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Røghul Dams No-Amon Udlændigheds Vældes skrevne ]